torsdag 17 februari 2011

OPI Do You Think I'm Tex-y?

Här har vi ännu en jelly från Texas-kollektionen, Do You Think I'm Tex-y?. Bärrosa. Det är en färg som jag normalt sett brukar tycka är dötrist, men jag tycker faktiskt det här är rätt fint, om än inte särskilt spännande. Jag är så glad över att OPI bestämde sig för att satsa på jellylack!


Mycket trevligt att lacka med. För att uppnå den täckning jag har på bilderna har jag lackat fyra lager. Inget topplack.

Mitt betyg: 3/5

Sambons kommentar: "Snygg. Varken mer eller mindre."

English: Do You Think I'm Tex-y is a berry pink jelly. I'm usually not that into berries, but I happen to like this one. It's so shiny and pretty, even without a top coat. This is four coats.

14 kommentarer:

  1. Oh, som små godisbitar. Jag älskar denna typ av röd men det är lite trist att det fortfarande är VNL efter 4 lager. Egentligen tycker jag om jellylack men jag får alltid övervinna mig själv lite pga att VNL-risken är så hög.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller med. Snygg, varken mer eller mindre. :D

    SvaraRadera
  3. Färgen är ju, ja. Bärig :) Jag blev ju dock hemskt förtjust i finishen på Texas jellisarna (en jelly, flera jellisar??) haha. Så det får nog kanske blir den här också så småningom!

    SvaraRadera
  4. är de dina riktiga naglar eller är de lösnaglar?

    SvaraRadera
  5. jag smäller av! igen! :)

    SvaraRadera
  6. It´s a nice colour, but not so nice, that I really want to buy it. And 4 coats are to much for a High End polish...

    SvaraRadera
  7. hur ofta byter du nagellack i veckan? :-)

    SvaraRadera
  8. Vikab: Ja, visst ser naglarna ut som godis. Som vingummi!

    Sminkan: Det är ju ett bra betyg!

    Nailsbybellan: Jag är också nöjd över förväntan med dessa!

    Anonym: De är mina riktiga.

    Coladewe: Even though I like the color, it is the least fantastic one of the jellies in this collection.

    SminkJante: Vad bra!

    Anonym: Det är lite olika, men cirka 5 gånger/vecka kanske? Nu under vintern har jag swatchat lack på helgerna för att kunna fota dem ordentligt.

    Charlotte Sparkle: Thanks!

    SvaraRadera
  9. Åh, fantastisk färg! Jag tycker inte det spelar någon roll alls om man ser nagelkanten.

    SvaraRadera
  10. Ju fler bilder jag ser på dessa jelly-lack, desto mer vill jag ha dem... De ser så mumsiga ut att jag inte kan låta bli dem längre tror jag ^^

    SvaraRadera
  11. Tusan också, är det jelly. Har den i miniflaska, men jag hatar att nästan alla OPIs lack som har kommit på sistone är så satans skira. Färgen är ju annars snygg och så, men inte tillräckligt för att jag ska orka så många lager tror jag.

    SvaraRadera
  12. Grymt fina naglar och läcker färg!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!