tisdag 10 december 2013

Happy Hands Afternoon Thunderstorms

I dag har jag ett enastående tjusigt lack åt er. Happy Hands Afternoon Thunderstorms, som jag fått från Edgy Polish i recensionssyfte. En ljusgrå jelly med svarta hexor i två olika storlekar. Och så det som gör det här lacket unikt i mina ögon - massa guldskimmer! Den grå basen, det svarta glittret och guldskimret utgör en ganska spektakulär kombination. Det är verkligen ett vackert lack!



Det släpptes sommaren 2012 med kollektionen Greetings From Florida. Jag älskar det verkligen. Det känns liksom helgjutet, om ni förstår vad jag menar. Harmoniskt. De olika olika delarna; färgerna, glittret, skimret - de passar perfekt ihop.

Formulan var bra, glittret kräver lite uppmärksamhet för att det ska spridas ut jämnt, men inte så att det stör. Tre lager gav mig full täckning.

Mitt betyg: 5/5

Happy Hands Afternoon Thunderstorms was released with the 2012 summer collection Greetings From Florida. It's a light grey jelly with black hex glitter in two sizes. And the little detail that makes it really unique - heavy gold shimmer! It's such a beautiful combo!

16 kommentarer:

  1. Fint och lite ovanligt!

    http://makeupbycandlelight.blogspot.co.uk/

    SvaraRadera
  2. Mjaaa, tycker jag. Sådär faktiskt - en 2:a max.

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt vackert!! Bara måste ha detta!!!

    SvaraRadera
  4. Oh, det här gillade jag! Fantastisk vackert!

    SvaraRadera
  5. Oj, vilket spännande och udda lack!

    SvaraRadera
  6. Så vackert! Skimret passar fantastiskt bra ihop med den gråa basen!

    SvaraRadera
  7. Det ser väldigt fint ut! Håller med om att guldskimret är ett oväntat men välkommet inslag:)

    SvaraRadera
  8. Det ser verkligen fantastiskt ut på dig!

    SvaraRadera
  9. Nu går jag helt emot strömmen här och säger att jag inte är så förtjust. Men sen gillar jag ju inte gråa lack. ;)

    SvaraRadera
  10. Åh, det här gillade jag, härligt med ett lack som är lite dämpat i färgen men spektakulärt på samma gång!

    SvaraRadera
  11. Snyggt lack, rolig kombination! :-)

    SvaraRadera
  12. Just guldskimret gör det väldigt speciellt! Ursnyggt!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!