måndag 16 april 2012

American Apparel Neon Violet

Igår kände jag mig oinspirerad och trött. I dag är jag glad som en vårnipprig trast! Därför vill jag visa något som jag ständigt och jämnt är sugen på nu på våren. Neoner! Jag älskar verkligen neonfärger och kan aldrig få för många neonlack. Om någon skogstokig människa skulle få för sig att under pistolhot tvinga mig att slänga allt i min samling utom EN (1!) finish, så skulle det förmodligen vara neonerna som jag behöll. Neoner är alltid, alltid, alltid snyggt!

Det här är American Apparel Neon Violet. Ett härligt neonlila nagellack med alldeles utmärkta egenskaper.

Många neonlack kan vara knepiga att applicera, men det gäller inte detta. Krämig och smidig formula som är lätt att kontrollera på nageln. Jag körde på tre lager. Det såg bra ut även efter två, men då hade jag viss VNL.

Som alla neonlack så torkar det till en semimatt yta och ett överlack är alltså ett måste om man som jag gillar glans.

Mitt betyg: 4/5

Jag har två till av American Apparels neonlack att testa och om de också är lika bra som detta måste jag definitivt köpa resten av deras neonlack.

Hur känner ni inför neoner? Snyggt eller för mycket?

Every spring I get a huge craving for neons! Neons makes me happy and I love how bright and funny they are. American Apparel Neon Violet is a gorgeous neon purple with excellent qualitites. Smooth and creamy formula that applies flawlessly. This is three coats.
I have two more of the American Apparel neons at home, waiting to be tested. If they turn out to be as good as this one, I'm definitely going to get the rest of colors as well.

20 kommentarer:

  1. Jag gillar också neoner! Har alldeles för få :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt speciellt om man fått lite solbränna. Färgen var riktigt häftig. Var får man tag på detta märket?

    SvaraRadera
  3. Kna man inte få se en bild på hela din samling någon gång? :) Hur många lack äger du?

    SvaraRadera
  4. Oj vad läckert! Neoner är snyggt - du har inte fel. :)

    SvaraRadera
  5. I love this colour :) gorgeous pictures

    SvaraRadera
  6. Hjälp vad jag gillar detta! Ser underbart ut ju! Måste måla med neoner inom kort. Här sitter jag med skogsgröna naglar och ångrar det.

    SvaraRadera
  7. Jag älskar neoner, speciellt på tårna men dom huserar på fingrarna också.. Speciellt under sommaren, men gärna året om. En färgklick gör det hela lite roligare tycker jag! :)

    SvaraRadera
  8. Gillar också neoner, särskilt gula och gröna sådana :) Fast i ovan nämnda pistolhot skulle jag behålla mina holosar, det är oundvikligt :)

    SvaraRadera
  9. http://store.americanapparel.net/beauty---grooming-aa-nails.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Otroligt snygga klader ocksa....

      Radera
  10. http://store.americanapparel.net/nailpolsg.html?cid=2143&c=Galaxy%20Glitter


    Den har ar min favorit!!!!!

    SvaraRadera
  11. Oh så fint! En liknande nyans saknas i min samling faktiskt! Måste införskaffas!

    SvaraRadera
  12. Lacklycka: Då har du många fina att lägga vantarna på alltså! :-)

    Helena: De finns i American Apparels egna butiker. Om du vill att jag ska langa några så kan du mejla mig. Du kan se vilka färger som finns på deras sajt!

    Tove: Jag har visat hela samlingen vid ett par tillfällen förut, men det börjar väl bli dags igen. Jag är nästan uppe i 900 lack vid det här laget. :-)

    Mrs Data: Ja, visst är det fint! Blir så glad av riktigt starka färger! :-)

    Polishloving: Thank you so much! :-)

    Anonym: VNL står för Visible nail line, alltså att man ser den vita tippen genom lacket.

    Pamsan: Jag blev sugen på fler neoner! Ska måla om i kväll och tror det får bli ett till neonlack då.

    Honi: Håller med, det är fint med neoner på tårna.

    Cactus: Jag har faktiskt inget gult som jag gillar, har varit missnöjd med de jag köpt. Och jag är inte förvånad över att du skulle välja holosarna - hade blivit mycket förvånad om du INTE gjorde det. :-)

    Anonym: Ja, de har mycket fint!

    My Nail Polis Online: Ja, det är ursnyggt! Bara köp! :-)

    SvaraRadera
  13. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  14. Vad kul med ett neonlack som faktiskt har bra formula!

    SvaraRadera
  15. Snyggt! Tycker också om neonlack men de är så störiga ibland att jag drar mig lite för att använda dem. Men i sommar då åker de fram :)

    SvaraRadera
  16. Otroligt snyggt! Jag vill också ha neon nu och det går ju inte. Jag målade ju precis om naglarna..

    SvaraRadera
  17. Jag älskar älskar älskar neoner! Mer färg åt folket! :D

    SvaraRadera
  18. Jag är inte så överdrivet förtjust i neon längre, men det här lacket var gryyyymt snyggt.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!