söndag 12 februari 2017

Vårnytt från CND

Jag ligger fortfarande efter med det mesta, men kämpar på. I kväll tänkte jag i alla fall visa lite vårnyheter från CND som jag fick hem häromveckan.

Det är några prover från vårkollektionerna som redan ska finns till försäljning.

Först har vi tre lack från CND Vinylux kollektion New Wave. Tre färgglada krämlack! Jag gillar vad jag ser. :-)


Lacken från CND Vinylux kostar 135 kr.

 CND Creative Play släpper vårkollektionen Playful och jag ha fått hem två av lacken för testning. Det känns självklart att dessa två ska bäras tillsammans. Lacken från Creative Play kostar 95 kr. Bra pris!

Received some pr samples from the spring collections from CND. CND Vinylux has a new collection called New Wave. Bright and vibrant colors. I like! CND Creative Play's collection is called Playful. I have two of the polishes from that collection. Those defintely needs to be used together, don't you think?

1 kommentar:

  1. Vi fick faktiskt precis samma lack! Visst är Blue Eyeshadow fint! Jag bar det för ett tag sedan och blev jätteförtjust i det. Banana Clips är också fint! De andra är lite för rosa för mig, men jag kan nog hitta någon färg att kombinera med Look No Hands! för att få den att funka för mig.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!