måndag 6 februari 2017

Tonic Polish - Light of Lyra

Jag tycker vi börjar den här veckan med en riktig snygging. Tonic Polish Light of Lyra är helt enkelt ljuvlig. Jag bär det just nu och vill helst stirra på mina naglar mest hela tiden. En ganska ljus rödbaserad lila med massor av blått skimmer. Resultatet är helt fantastiskt! Extra roligt att jag inte har något liknande sen tidigare. 




Kolla! Kolla, kolla, kolla! Så galet snyggt! Formulan är tjock, men hyfsat lättlackad ändå. Jag har faktiskt tre lager på bilderna, me två tjockare lager kan nog räcka det också. Det är inte jätteglansigt på egen hand så topplack rekommenderas.

Mitt betyg: 5/5

Wow, I'm so in love with Light of Lyra from Tonic Polish! It's just gorgeous! A pretty red toned purple with heavy blue shimmer. This is definitely swoon worthy! I did three coats, but two thicker coats would probably do the jobb too. It needs some help with the shine so a top coat is recommended. 

7 kommentarer:

  1. Åh, det ser väldigt speciellt och vackert ut! Förstår att det är svårt att släppa blickarna ifrån:)

    SvaraRadera
  2. Jag såg din bild hos Essie på Insta idag, vad kul att de valt en av dina bilder!

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg färg, var finns det att köpa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte min flaska genom en sambeställning i FB-gruppen Lack Für Alles. Color4Nails.com säljer Tonic, men just nu verkar de vara helt slutsålda.

      Radera

Kommentera gärna!