måndag 27 februari 2017

OPI Infinite Shine - No Stopping Me Now

Jag hade ganska låg energi hela förra veckan och i fredags började jag känna mig förkyld. Har försökt vila mig frisk i helgen, men jag är inte helt pigg ännu.

Dagens lack är i alla fall en vitaminkick. OPI Infinite Shine - No Stopping Me Now är ett lite mörkare orange krämlack. Piggt och kanonfint! Får mig att längta till sommaren, men är klart lämpligt även vintertid när man är i behov av något som livar upp. 



Jag körde faktiskt på tre lager med denna, det såg lite, lite ojämnt ut efter två lager. Annars var formulan lättkontrollerad och bra.

Mitt betyg: 4/5

My energy is a little low right now. I have a cold that I've been trying to recover from this weekend, but I'm not feeling 100 % yet. So - something bright is needed. This is OPI Infinite Shine - No Stopping Me Now. A darker orange creme. Beautiful and vivid! It makes me long for summer. I did three coats since it looked a tad bit uneven after two coats. 

2 kommentarer:

  1. Vilken superhärlig lysande färg! Kommer nog vara alldeles perfekt i vår och sommar. Krya på dig Anne, hoppas att du får en mindre ansträngande vecka den här veckan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns som det är på väg i rätt riktning, är lite piggare i dag. :-)

      Radera

Kommentera gärna!