måndag 28 mars 2016

Det blir visst en liten paus...

... eftersom jag råkade sätta en kniv i pekfingernageln när jag hackade grönsaker i torsdags. Den har gått av lite längre ned än önskvärt, men det är inte så farligt som jag först trodde. Gissningsvis tar det max två veckor innan den vuxit ut nog för att jag ska vilja swatcha igen. Tills dess ägnar jag mig åt att skämma bort mina naglar med massor av nagelolja. :-)

I accidently cut my index finger nail with a knife when chopping vegetables so I'm taking a short break from the blog til it has grown out properly. I don't think it will take more than two weeks, it's not as bad as I first thought it was. See you soon! :-)

5 kommentarer:

  1. AJ! Ajajajajaj! Skära sig som gör så ooooooont! Hoppas allt gick bra i övrigt och det inte hamnade blod i hela huset. :/ Du får nagelpyssla och pussa gullunge så länge. Låter ju verkligen jättetråkigt. Eller inte. :D

    SvaraRadera
  2. Ajajajajajaja, rackans otur hörru du. Tur det gick rätt bra i slutändan i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Cooking is dangerous LOL - I hope you heal rapidly and well!!

    SvaraRadera
  4. Ajaj, det var tråkigt att höra:( men du får ha det så bra under pausen och mysa med Tuva, sambon och alla djuren:)

    SvaraRadera
  5. Men usch och fy!! Tur i oturen ändå, hade ju kunnat sluta värre.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!