måndag 15 maj 2017

Depend O2 - 520

Hoppas ni haft en skön helg, min har varit toppen! Det har inte blivit så mycket tid över för swatchning dock, men ett par lack har jag testat i alla fall. Depend O2 #520 testade jag dock förra helgen. Det är riktigt vackert, en rödbasera lila med skimmer och rosa flecks. Glödande och vackert! Det här hör till årets sommarkollektion, With Love From Cuba.



Formulan var riktigt trevlig och lättlackad. Tre lager krävdes för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 4/5

Depend O2 #520 is the first polish I've tried from the summer collection With Love from Cuba. It's a red-toned purple shimmer with some pink flecks. So glowy and pretty! I love this color! The formula was really nice and covered in three coats.

1 kommentar:

  1. Så fint det här var! Jag har bara testat ett av de nya sommarlacken men jag ska snart testa fler:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!