måndag 29 juni 2015

Smitten Polish Glacial Springs

Jag är fortfarande på resande fot, just för tillfället befinner vi oss i Trondheim, men vi ska åka tillbaka in till Sverige i dag. Vi tar det dock lugnt tillbaka till Stockholm och tänkte övernatta antingen i Östersund eller i Sundsvall.

Jag har ett alldeles fantastiskt vackert lack åt er i dag. Smitten Polish Glacial Springs har jag fått i present i min födelsedagsgrupp på Facebook. Det släpptes med vårkollektionen förra året och består av en tealblå jellybas och prismatiska mikroglitter i grönt och blått. Bilderna gör det verkligen INTE rättvisa. Det är så vackert att det måste upplevas i verkligheten. 



 
Formulan var kanonbra, lagom tjock och mycket lättkontrollerad. Jag har tre lager på bilderna.

Mitt betyg: 5/5

Smitten Polish Glacial Springs was released with last year's spring collection and it's truly gorgeous. My pictures doesn't do it justice at all. The base is a teal jelly and then there's prismatic microglitter in green and blue. This really is super sparkly! 
The formula was awesome. As good as it gets. This is three coats.

14 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är verkligen helt jäkla underbart! :-)

      Radera
  2. Så himla vackert! Tror jag inte sett ett enda Smitten som jag inte velat ha... :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nä, jag faller också alltid för Smitten! :-)

      Radera
  3. Kan tänka mig att det är t.o.m ännu snyggare IRL, det ser sååå fint ut. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man ser ju inte hur fint det glittrar på bilderna. I verkligheten är det glitterfest. :-)

      Radera
  4. Det ser superfint ut! Och är det då dessutom så mkt snyggare IRL måste det vara smashing! Låter skönt med en långsam hemfärd, kör försiktigt:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ÄR verkligen smashing! Ett sånt där lack som man undrar varför man inte använt tidigare. :-)

      Radera
  5. Det är helt hopplöst att fota, men åh så vackert det är!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så tråkigt när man inte lyckas överföra hur fint det är till bilderna.

      Radera
  6. Jag behöver verkligen äga fler Smitten.. :D Så himla läckert!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!