torsdag 7 november 2013

CrowsToes Celaeno

CrowsToes Celaeno fyndade jag på Llarowe när jag hittade det på deras rea-sektion. Himla glad för det! Det finns ju MÄNGDER med indielack jag skulle vilja ha, men jag kan såklart inte köpa alla på en gång och försöker att inte lägga för stora summor på nagellack. Max en tusenlapp i månaden får det bli. Helst mindre.

CrowsToes är i alla fall ett av de märken som har många lack jag skulle vilja ha. Jag älskar ju duo- och multikromer och CrowsToes har mycket att erbjuda i den vägen. Celaeno släpptes med kollektionen The Pleiades och är en verklig skönhet, den skiftar mellan koppar, guld och grönt. Enormt vackert!



 
 

Formulan är lite tjock och smårinnig, men jag tyckte ändå lackningen gick smidigt. Jag har tre lager på bilderna.

Mitt betyg: 5/5

CrowsToes Celaeno was released with The Pleiades collection. It's a wonderful duochrome that shifts between green, gold and copper. The formula was slightly thick and a little runny, but application was still good. This is three coats.

11 kommentarer:

  1. Kanonfint! Dessutom väldigt bra bilder... Alltid kul när man kan göra fynd:)

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Måste fråga: VAD är indielack????
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Såååå vackert! Håller med Emma, underbara bilder på det. :-)

    SvaraRadera
  4. Men vilket fynd! Supervackert. Jag har inte köpt nagellack på flera veckor. *klappar mig själv på axeln och känner mig duktig* Det är lite småjobbigt men jag ska försöka hålla mig några veckor till.

    SvaraRadera
  5. Woooouw! Ahmaazing.
    Jag skulle lacka med "något roligt igår", men det slutade med gamla Rouge Noir trots allt. Skyller på hösten! ;)

    SvaraRadera
  6. Vilka bra bilder du fick på det! Det är ett jättehärligt lack!

    SvaraRadera
  7. Vackert ! Du har lyckats med bilderna åxå, alla skiftningar kommer ju fram super bra

    SvaraRadera
  8. Himla snyggt! Llarowe har en riktigt bra reaavdelning, tyvärr glömmer jag alltid att kika där när jag väl handlar.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!