lördag 12 oktober 2013

OPI Warm Me Up

Kameraguden var inte med mig när jag skulle fota OPI Warm Me Up. Jag blev inte alls nöjd med bilderna, jag får försöka igen en annan gång. Det är i alla fall från OPI:s julkollektion Mariah Carey Christmas och är ett mörkbrunt lack med silverskimmer. Jättefint faktiskt, men det ser bara sjavigt ut på bilden.


 Formulan var tunn och lite rinnig. Tre lager krävdes för full täckning.

Mitt betyg: 4/5

This picture is terrible, I had no luck with the camera at all when I photographed OPI Warm Me Up. I will have to give it another try some other day. Anyway,  it's a dark brown with fine silver shimmer. A very nice shade, although you can't really see that in my picture.
The formula was thin and slightly runny. I used three coats.

8 kommentarer:

  1. Hmm. Inte min chipspåse riktigt känner jag. Är lite sugen på chips, annars hade jag nog sagt tepåse:)

    SvaraRadera
  2. Snyggt med skimret! Tycker inte att det var så pjåkigt :)

    SvaraRadera
  3. Tycker att det ser ett trevligt ut men snarare stålgrått än brunt.

    SvaraRadera
  4. Tycker att det ser ett trevligt ut men snarare stålgrått än brunt.

    SvaraRadera
  5. Möjligen ska jag kolla in den där, jag är lite svag för den typen av fäger!

    SvaraRadera
  6. Hope you do a review of ski slope sweetie by opi! Love your blog!

    SvaraRadera
  7. Blev lite nyfiken på detta, såg lite intressant ut.

    SvaraRadera
  8. Det har jättefin färg! Jag gillade det när jag provade det, men det har jag ju sagt om alla lacken hittills. :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!