måndag 14 januari 2013

L'Oréal Color Riche Paris Avenues

I dag är det Mrs Datas blå måndag och jag kom för en gångs skull ihåg att lacka med ett blått lack så att jag kan vara med. Det här är L'Oréal Color Riche Paris Avenues från höstkollektionen Versailles. Ett smutsigt duvblått krämlack. En lugn, harmonisk färg, men kanske inte så spektakulär. Jag dånar inte, om man säger så. Ett mellanlack helt enkelt.

 
 
Formulan var som en dröm faktiskt. Lagom tjock, krämig och lättkontrollerad. Sen är det ju inte alla som gillar den breda penseln, men jag har inga problem med den. Det här är två lager.

Mitt betyg: 3/5

L'Oréal Color Riche Paris Avenues is a dirty, pigeon blue creme. A nice, quiet color, but it doesn't make my heart beat any faster. Nice, but not spectacular. 
The formula is great and it covers in two coats.

10 kommentarer:

  1. Härligt vårigt, men ett mellanlack i mina ögon.

    SvaraRadera
  2. Även om det kanske är ett mellanlack tyckte jag färgen var alldeles ovanligt behaglig och trevlig. Riktigt snygg nyans!

    SvaraRadera
  3. Det är ett mycket fint mellanlack med en behaglig färg!

    SvaraRadera
  4. En drömsk, lite dimmig och mycket behaglig färg!//Ylva

    SvaraRadera
  5. jättefin blå färg, inte sett den nyansen förut =)

    SvaraRadera
  6. Fint! Jag gillar det, men kommer nog inte att köpa det.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!