lördag 17 april 2010

Orly från Nailmail

Igår hämtade jag ut månadens paket från Nailmail. Den här gången fick man välja på lack från Orlys kollektioner Bloom, Sweet och Metal Chic. Jag tyckte Bloom var ganska tråkig och eftersom jag aldrig gick igång på den matta trenden så lockade inte heller Metal Chic. Sweet-lacken är fina däremot, men eftersom jag redan köpt på mig en hel del pastellack nöjde jag mig med dessa tre:



Från vänster: Gumdrop, Pixy Stix och Snowcone.

Alla tre är faktiskt bedårande fina. Snowcone är nog favoriten av dessa tre. Nu gäller det bara att få tid att testa dem också, puh!

Om du gillar nagellack tycker jag du ska kolla in Nailmail. Det är en prenumerationstjänst, men det finns inga bindningstider, köptvång eller annat trams. Och Karin som driver Nailmail är en fena på service!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!