onsdag 21 juni 2017

OPI Infinte Shine - Big Apple Red

För ett tag sedan fick jag hem några nyheter från OPI. Det är OPI Infinite Shine som lanseras i några av OPI:s bäst säljande nyanser. En av dem jag fått hem för testning är Big Apple Red. OPI är ju kända för att göra grymma röda lack och det här är en nyans jag sett flera nämna som sin favoritröda. 

Och ja, det är förstås fantastiskt snyggt. Riktigt klarrött! Klassiskt pinuppigt!




Jag använde det tillsammans med det speciella bas- och topplack som hör till Infinite Shine-serien. Formulan är kanon, det ni ser på bilderna är två lättlackade lager.

Mitt betyg: 4/5

Har ni någon favoritnyans från OPI? Jag har funderat, men inte kunnat utnämna en favorit. Har många i stället. :-)

A little while ago I got a few samples of the new Infinite Shine shades from OPI. They've released some of their best selling shades in the Infinite Shine formula. Big Apple Red is one of them. It's a classic red that I've heard quite a few people name as their favorite red. And it's beautiful. I love red nails. :-) The formula was great and covered in two easy coats.

5 kommentarer:

  1. Det ser riktigt fint ut! På rak arm så kommer jag på Glamour och Pretty At The Premiere, de är underbara! Sen älskar jag I Cannoli Wear OPI och My Boyfriend Scales Walls för de är så bra som bas för nail art. Koralllacket från neonkollektionen var fantastiskt också men jag minns inte vad den heter just nu. Down To The Core-al tror jag. Jag skulle nog kunna lista minst fem till, jag tycker de har många stjärnor:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att mina favoriter är Germani-cure by OPI och It's My Year. Men det finns ju så många fina! :-)

      Radera
  2. Jag säger Goldeneye, ett lack som jag aldrig skulle ha köpt om jag inte hade sett din swatch, och som jag nu aldrig vill vara utan. Det är ett av de vackraste lacken jag äger överhuvudtaget, och allt tack vare dig!*skrattar lite* Detta var ett urtjusigt rött lack, för övrigt. /Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, Goldeneye! Det är mitt bästa guldlack, så vackert!

      Radera
  3. Det här är en favorit från OPI och Honk If You Love OPI också :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!