fredag 30 juni 2017

KBShimmer - Poppy Kisses

Wohoo, det är fredag! Efter jobbet ska jag träffa en kompis och dricka lite vin. Mys! Jag tänkte fira med lite fredagsholo. KBShimmer Poppy Kisses har jag fått i present av fina Maja i min nagellacksgrupp på Facebook. 

Det släpptes med höstkollektionen 2016 och är en mellanrött holo som drar något åt orange. Himla tjusigt!



Formulan var underbar på alla sätt och vis och täcker med två lager. Här finns absolut ingenting att klaga på.

Mitt betyg: 4/5

KBShimmer Poppy Kisses was a gift from a lovely girl in my nail polish group on FB. It was released with the fall collection in 2016 and it's an orange leaning medium red holo. Super pretty! I love it! It has an excellent formula too, that covers in two coats.

4 kommentarer:

Kommentera gärna!