måndag 5 juni 2017

China Glaze - We Run This Beach

Dags att visa ett till lack från China Glazes Spring Fling-kollektion. Jag tror att det är det näst sista jag har att visa. We Run This Beach är ett vitrosa krämlack. Alltså ljust, ljust, ljust rosa. Nästan benvitt, men med rosa ton i det. Jag älskar ju såna här färger, de känns så krispiga och fräscha på naglarna. 




Jag har tyvärr inga anteckningar gällande hur många lager jag använde eller hur formulan var, men jag tror att det är två eller möjligtvis tre lager.

Mitt betyg: 4/5

China Glaze We Run This Beach is a very, very pale pink creme. It almost looks like a soft white, but it has a pink tone to it. I love colors like this one so this is a winner for me. Unfortunately I don't remember how many coats I did but I reckon it was two or three. 

1 kommentar:

Kommentera gärna!