torsdag 16 mars 2017

Depend #504

I dag har jag ett till vårlack till er, ett från Depends vårkollektion Eastern Fusion. #504 är ljust, ljust grön. Nästan vitgrön faktiskt. Något frostig finish, men i det här fallet har jag faktiskt inget emot det. 

När jag plockade fram det tänkte jag att det inte var ett lack som skulle gå hem hos mig, men väl på naglarna blev jag positivt överraskad. Jag gillar det!

'


Formulan var kanon. Trevlig och lagom tjock. Det blir lite penseldragsmärken, men de är ändå hyfsat diskreta så de störde mig inte. Det täcker med 2-3 lager. Jag körde två lager på vissa naglar och tre på andra. 

Mitt betyg: 3/5

Depend #504 is part of the spring collection Eastern Fusion. It's a pale spring green with a slightly frosty finish. I normally dislike frosts, but I actually turned out liking this one. It's prettier than I expected it to be. The formula was nice and creamy and covered in 2-3 coats. I did two coats on some nails and three on others. 

3 kommentarer:

  1. Jag föll inte riktigt för den men den är okej:) hade nog föredragit den utan skimret.

    SvaraRadera
  2. Jag trodde inte heller jag skulle gilla det här lacket, men det vann absolut i längden.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!