torsdag 7 juli 2016

OPI - SPF XXX

Igår visade jag sommarsnygga Native War Paints Honeydew Smoothies, i dag har jag ännu ett vackert sommarlack till er. Ett mer lättillgängligt sådant också. OPI SPF XXX släpptes med Retro Summer-kollektionen och är ett korallorange krämlack. Väldigt knallig och härlig färg som gjorde mig glad. 


 
 

 Formulan var bra, men jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt och bli jämnt och fint. 

Mitt betyg: 4/5

 OPI SPF XXX is a coral orange creme. Very bright and summer appropriate, I loved wearing it. The formula was good, but I did need three coats to make it opaque. I think this might be my favorite shade from the Retro Summer collection.

6 kommentarer:

  1. Jag tycker att det här lite väldigt snyggt faktiskt! Härlig sommarfärg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äh, lite la telefonen till. Lite väldigt haha:)

      Radera
  2. korall är inte min färg , men denna va fin och den passar dig!=D

    SvaraRadera
  3. This is such a pretty shade for summer !!

    SvaraRadera
  4. Coral is really gorgeous on you :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!