fredag 1 juli 2016

Darling Diva - Sexy Motherfucker

Mitt bidrag till inofficiell holofredag hos Sminkan & Emma är Darling Diva Sexy Motherfucker. Det släpptes med kollektionen Deadpool som inspirerats av filmen med samma namn. Har ingen aning om vad det är för film, hade aldrig hört talas om den innan jag såg swatches på den här kollektionen.

Men tillbaka till lacket. Sexy Motherfucker är en rosatonad röd med fin holografisk effekt.  Oerhört vackert! Nyansen är väldigt mättad och lyxig. Älskar't!



 
 Formulan var väldigt tjock och lite kletig, det kändes nästan som att flaskan varit dåligt åtskruvad så att lacket tjocknat. Inte jätteskoj att lacka med, men förhoppningsvis har jag fått en dålig flaska bara, har inte läst att några andra haft problem med formulan på denna. Pigmenteringen är bra så det täcker med två lager.

Mitt betyg: 4/5

Vad bär ni på naglarna denna fredag?

Darling Diva Sexy Motherfucker was released with the Deadpool collection. It's a slightly pink toned red holographic. The color is just gorgeous, so rich and saturated! My bottle had a really thick, sort of gooey, formula, but I'm thinking it might have thickened or something, I haven't read about anyone else having issues with it. Pigmentation is good, this is two coats.

14 kommentarer:

  1. Underbar färg! Deadpool är vad jag förstått en seriehjälte, hos Marvel. Samma förlag som ger ut Spiderman, Avengers, Thor och allt vad de heter. I vilket fall som helst, mycket tjusigt lack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det fantastiskt fint! Hm, är inte så mycket för seriehjälte-filmer, så den lär nog förbli osedd. :-)

      Radera
  2. Men wow, gud vad läckert! Så extremt snygg färg! Kul att du är med idag! Jag ska försöka då till ett inlägg jag med, annars får vi nöja oss med Ann Sofis bidrag:) filmen är helt ok btw, ganska underhållande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är den superfin! Bar den i tre dagar för att jag inte ville ta av det. :-)

      Radera
  3. Oh yes, that is super gorgeous, I'm so sad it's sold out - it's such a "me" color :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. You know, I actually thought of you while painting with it. It really is your type of color. :-)

      Radera
  4. Sonen älskar Deadpool filmen, men har för mig att Linda i vår födelsedagsgrupp inte var lika lyrisk över den. Lyrisk är lätt att bli över det där lacket i alla fall. Sjukt snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är inte så mkt för seriehjältar, så tveksamt om jag kommer se filmen. Det skulle vara om sambon insisterar på att se den isf. Men kollektionen innehåller många snygga lack. :-)

      Radera
  5. Lovely shade

    --Sony
    https://nailscontext.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Snyggt lack!
    Jag ÄLSKADE Deadpool. Skrattade redan i förtexterna och på den vägen var det. Marvelfilm med pytteliten budget, i samma universa som X-men och Spiderman tror jag. X-men är typ med i den här filmen. Filmen är tydligen Ryan Reynolds hjärteprojekt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm, är inte så förtjust i seriehjältar, men iofs ganska förtjust i Ryan Reynolds...

      Radera

Kommentera gärna!