tisdag 5 juli 2016

Essie Gel Couture - Sit Me In the Front Row

Bärrosa är verkligen inte min typ av färg. Jag har nog något enstaka bärfärgat lack i samlingen som jag gillar, men de är inte många. För mig är bärrosa trååååkigt, men jag kan tänka mig att det är en färg som säljer ganska bra bland icke-lacknördar. Den är "safe" och klassisk.

Sit Me In the Front Row från Essie Gel Couture är bärrosa. Inte min färg alls, men fantastiska egenskaper!




Det här är två riktigt lättlackade lager. Det gled på utan några som helst problem. Mycket bra!

Mitt betyg: 3/5

Har ni några färger ni inte kommer överens med?

Berry pinks just aren't my thing. I think I have one or two in my stash that I actually like, but my normal reaction to them is that they're boooring. Do you have any colors that you feel the same about? Sit Me In the Front Row from Essie Gel Couture is a berry pink creme. Not my cup of tea at all, but it has excellent qualities. This is two very easy coats. Super smooth application! 

8 kommentarer:

  1. tycker det är en snygg färg,men som du säger gillar jag när det "händer " lite med färger=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte varför jag tycker bärrosa är så tråkigt, många känner säkert samma inför t.ex ljusrosa, som jag tycker är jättefint. :-)

      Radera
  2. I love magenta shades to bits, so to me this is totally gorgeous :)
    But I have other colors where I have that same feeling...

    SvaraRadera
    Svar
    1. I have others colors too that makes me yawn as well, like taupe. Taupe is often boring. :-)

      Radera
  3. Jag tycker om den här typen av färger. Nä, dom är inte spännande, men trevliga på något sätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker ofta bärrosa ser tantigt ut på mig, tyvärr. Tantigt och trist.

      Radera
    2. Men va?! Blev seriöst förvånad att du inte gillar färgen, tycker den är superläcker! Safe absolut men himla snyggt!

      Radera
  4. Such a clean and beautiful colour

    SvaraRadera

Kommentera gärna!