lördag 23 januari 2016

OPI Look At My Bow!

OPI Look at My Bow! är först ut att testas från Hello Kitty-kollektionen. Ett kallt rosa krämlack. Jag älskar verkligen den här rosa nyansen! När jag började intressera mig för nagellack så dissade jag oftast rosa, tyckte det var en tråkig färg. Sedan dess har jag blivit klokare och numera hör rosa till mina favoritfärger. Och just kalla rosa krämlack är nog bland det snyggaste jag vet. Jag får lite bimbo-känsla av dem, men tycker samtidigt att de är så vansinnigt snygga.

 
Det här hade en riktigt trevlig formula. Mycket krämig och lättlackad. Jag har tre lager på bilderna, men använder man tjockare lager än jag gör så klarar man sig nog med två. 

 Mitt betyg: 5/5

OPI Look at My Bow! is the first polish to be tried from the Hello Kitty collection. It's a cool toned pink creme. I love cool toned pinks! When I started to get interested in nail polish I thought pink was boring, but I've changed my mind since then. The formula was pretty amazing, it's very creamy and nice to paint with. I've used three thin coats, but you could probably do two thicker coats as well.

11 kommentarer:

  1. It is super sweet and so perfect for spring!

    SvaraRadera
  2. En riktigt fin rosa färg. Jag är sugen på flera stycken ur den här kollektionen och är nyfiken på hur du kommer tycka om det gula.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag ser fram emot att testa både det gula och det blå väldigt mycket. Hoppas det gula håller bra kvalitet. :-)

      Radera
  3. Samma hände med mig och rosa lack :) Rosa är oftast bland favoriterna numera och den här typen av rosa är jag extra förtjust it :D
    Fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De enda rosa jag inte grejar är de som känns för 80-taliga. Annars gillar jag både ljusa och mörka nyanser.

      Radera
  4. är också lite sugen på några lack från den kollektionen!!snygg rosa!!=)

    SvaraRadera
  5. Jag gillar ofta rosa lack men det här hör inte till mina favoritnyanser. Finns dock många andra i kollektionen som jag tycker är fina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det här var verkligen en av de nyanser jag drogs till från början. Bland de rosa var den nog förhandsfavoriten. :-)

      Radera
  6. Det här skulle jag lätt kunna tycka om. I början var jag också sån där. att rosa, det kan man ju inte ha. Men det är alltid fint med rosa, ja inte frostrosa dårå. :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!