torsdag 21 januari 2016

Liten lackleverans - stor lycka

Det är inte så ofta jag blir alldeles tossig av nya släpp. Med fler än 1 600 lack i samlingen så känner jag inte direkt att jag behöver allt nytt som släpps. Jag har blivit ganska kräsen med vad jag lägger pengarna på. Det händer otroligt sällan att jag känner att jag behöver en hel kollektion. Men för några veckor sen såg jag swatches av KB Shimmers nya kollektion Birthstone och fick ett helt otroligt sug efter dem. Sagt och gjort, när kollektionen släpptes klickade jag hem allihopa. På riktigt, de är så vackra i flaskorna att jag inte kan sluta fingra på dem. Alla lacken består av extremt reflektivt glitter och prismatiskt glitter i en vacker blandning.




Birthstone-kollektionen klickade jag hem från Harlow & Co.

Sen lade jag också en liten beställning hos Different Dimension på tre skönheter från ett par av deras senaste kollektioner.




Allltså, hur roligt är det inte när det ramlar in nya lack i brevlådan? Jag längtar så efter att testa dessa.

Har ni några roliga beställningar på ingång?

Nail mail is really the best kind of mail! Yesterday I picked up two packages with the Birthstone collection from KB Shimmer and three lovelies from Different Dimension. So happy! 

20 kommentarer:

  1. Oj då, vilka ovanliga färger. Det ska bli spännande att se dina swatch!
    / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, just den här finishen har jag nog inte sett på lack tidigare. Så kul när det kommer något nytt!

      Radera
  2. De er så fine :)
    Ja, jeg er kommet ud af vinter hiet og har faktisk købt en del lakker i år, de fleste kommer dog først i februar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tog det lugnt med shoppandet under hela graviditete och nu har jag så mycket uppdämd shoppinglust att det är helt galet. :-)

      Radera
  3. Wow, säger jag bara. :) Ser otroligt fina ut. Längtar tills du börjar blogga om dessa. Har också blivit petig med vad jag lägger pengarna på. Nu när inkomsten inte är så hög får en prioritera så himla mycket. Snart ska jag nog beställa lite Glam i alla fall. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men exakt, jag har ju inte heller jättefett med pengar nu när jag är föräldraledig så det gäller att vara kräsen. :-)

      Radera
  4. Wow these are all super pretty - that's the kind of mail I'd get excited for! I hope you have fun plating with them :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Me too, there's nothing like unpacking an order you've longed for. :-)

      Radera
  5. Jag hade tänkt att fråga om dina dykt upp än, jag väntar ivrigt på min Ruby :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Avin kom i förrgår, men hann inte hämta ut paketet förrän igår. Ditt paket borde väl dyka upp när som helst, vi beställde ju samma dag. :-)

      Radera
  6. De ser jättefint! Jag har typ slutat köpa lack sen jag fick nagellossning. Kan inte erinra mig ett enda lack jag köpte under 2015. Jo bas och topplack men inga andra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår det, har du blivit försiktigare med att använda indiesar också kanske?

      Radera
    2. Ja absolut, jag törs inte köpa indies alls och knappt använda dem jag har. Vore ju trist om jag köpte lack och sen inte kunde använda dem...

      Radera
  7. WOW, det ska bli så roligt att se dina bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli så roligt att testa dem kan jag säga! :-)

      Radera
  8. ÅÅÅÅH MEN GUUD så läckra de är allihopa :O
    Jag älskar ametister så föll genast för Amethyst :) Hela Birthstone kollektionen är ju så underbar :) De tre andra lacken är också underbara. Forest Of No Return är ju såå härligt :) Jag ser också fram emot dina bilder :)
    xx

    SvaraRadera
  9. Åh, de är ju jättefina! Jag köper inte heller så mycket nya lack numera, men nu blev jag riktigt sugen!

    SvaraRadera
  10. Sitter o. stönar här!! Vilka fina grejer, heelt underbart! Får vi se snart på naglarna?

    SvaraRadera

Kommentera gärna!