lördag 11 december 2010

OPI Houston We Have A Purple

Alltså, det är ju egentligen inte helt ultimat att testa ett jellylack när man har missfärgade naglar som jag. Men ni får stå ut. Jag bestämde mig för att testa Houston We Have A Purple från Texas-kollektionen. Det är en rödtonad lila med jellyfinish.

Jag älskar det här! Ser ni glansen? Och hur mumsigt det ser ut? Jag har inte ens överlack på bilderna och jag tycker det helt fantastiskt ut. Märks det att jag gillar jellylack?

Jag har fyra lager på bilderna eftersom jag ville dölja så mycket av missfärgningen som möjligt. Har man inte missfärgningar att dölja så ser det alldeles utmärkt ut efter tre lager.

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Ett av de mer suggestiva lack jag sett."

English: This is Houston We Have A Purple from the Texas collection, a red toned purple jelly. And I love it! See how squishy and shiny it looks? I'm not even wearing a top coat in the pictures. However, I used four coats, but that's only because I was trying to hide my stained nails. If you have nothing to hide you only need three.

9 kommentarer:

  1. det ser saftigt ut, eller mumsigt som du säger, men jag vet ju hur jag är med jellylack. jag hatar dem på mig...

    SvaraRadera
  2. Riktigt härlig färg och som du säger, det ser fantastiskt ut:)Har dock inte så många jellylack men detta hamnar nog i samlingen.

    SvaraRadera
  3. Ser jättehärligt ut! Jag kan ju inte nagelspråk, men jag antar att jellylack ska vara lite geléaktigt genomskinliga.Kan tänka mig att sådana lack är snygga i andra färger också. Btw, din missfärgning som syns lite svagt igenom (stör inte eg.) ser ut att växa ut, skönt för dig!

    SvaraRadera
  4. Det var ett vacker jelly-lack, lite som hallonkräm kanske :)

    SvaraRadera
  5. Ser jättefint ut! Den vill jag också ha ;)

    SvaraRadera
  6. Det var fint med glansen det vill jag också ha.

    SvaraRadera
  7. jag tror det kan vara en av top3 av alla du haft.

    SvaraRadera
  8. Åh älskar färgen ! riktigt riktigt läcker!! ..så himla roligt med "sambons kommentar" :P

    SvaraRadera

Kommentera gärna!