fredag 24 december 2010

Julaftonsmanikyr - Nubar Fire Sparkle

Den här veckan har varit galet hektisk så det har inte funnits någon tid för bloggande. Men nu är det jul och det ska förhoppningsvis betyda massor av tid att leka med nagellack.

Min julaftonsmanikyr fick bli Nubar Fire Sparkle från Sparkles-kolllektionen som släpptes i våras. Det består av rött glitter i en röd bas och är enastående vackert.

Formulan var bra, här finns inget att anmärka på. Jag körde på tre lager, men egentligen räcker det nog med två. Det är väldigt opakt för att vara ett glitterlack. Jag avslutade med två lager Seche Vite för att få en jämn yta.

Visst är det vackert?

Mitt betyg: 5/5

Sambons kommentar: "Ja, vad ska jag säga? Det är den snyggaste röda jag sett."

Sen vill jag såklart önska alla en god jul! Jag hoppas att alla får en jättemysig julafton! Jag och sambon ska strax bege oss hem till mamma där det vankas jullunch, sällskapsspel, Kalle (såklart!), julbord och julklappsöppning.

English: My christmas eve manicure is Nubar Fire Sparkle from the Sparkles collection. Red glitter in a red base! This is so gorgeous! My favorite red glitter, I think. The formula was great also. I used three coats, but you really just need two.

I want to wish you all a happy holiday!

11 kommentarer:

  1. Väldigt fint lack. God jul!! :D

    SvaraRadera
  2. Fin färg, ha en bra jul! :)

    SvaraRadera
  3. Looks great! I´ll have to see after it :)

    SvaraRadera
  4. Ah vilket sammanträffande, även jag bär Fire Sparkle som julmanikyr. Det är otroligt vackert!
    God Jul!

    SvaraRadera
  5. Very very very christmasy :)) I think I need it :))

    SvaraRadera
  6. Annie: Tack! Och god jul! :-)

    Hanna: Tack, du med! :-)

    Sonidlo: It's definitely worth getting!

    Lina: Vad kul, hoppas du tänkt lägga upp bilder på bloggen!

    Alluring mum: It's perfect for christmas manicures, you should definitely get it! :-)

    SvaraRadera
  7. Superfint! god jul till dig och sambon:)

    SvaraRadera
  8. Det här lacket är så otroligt vackert. Jag begriper inte varför jag inte köpte det. Måste ha

    SvaraRadera
  9. Riktigt läckert:)Måste ha...Själv bar jag Ruby Pumps på jul.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!