söndag 13 augusti 2017

Höstnytt från Depend

Igår hämtade jag ut ett pressutskick med två nya höstkollektioner från Depend. Jag blev riktigt pepp när jag såg dem, jag känner ett sug efter mörka naglar och lite mer murriga nyanser.

Först har vi höstkollektionen från Depends vanliga serie. Den heter Club Style och innehåller inte mindre än tre gröna nyanser som alla ser riktigt tjusiga ut. Mina förhandsfavoriter är just de och höstorangea 532.




Höstkollektionen från Depend O2 heter Dark Beauty och består av vampiga skönheter och typiska höstfärger, förutom 535 och 536 som faktiskt känns mer somriga.

Här är mina förhandsfavoriter 527, 529, 530 och 534. Som sagt, jag känner mig sugen på mörka nyanser.



Ser ni något ni gillar?

Got pr samples of the two new fall collections from Depend. The first one is called Club Style and the second is called Dark Beauty. I think both of them look really nice, I'm really feeling like wearing some darker shades right now. 

2 kommentarer:

  1. Framför allt Club Style tycker jag ser ut att innehålla mycket fint! Jag hoppas att dessa dyker upp hos mig också snart:)

    SvaraRadera
  2. Själv drogs jag till de blå lacken i Club Style, men till min förvåning känner jag ett enormt ha-begär efter 532, glödande halloween-pumpa-orange. 529 i Dark Beauty ser mycket lovande ut, men jag ser som alltid fram emot dina swatch-bilder: klär det dig så klär det mig, sådan tur har jag. Och tack vare det, att din hand på något vis är ett mycket modigare syskon till min, så har jag massor av färger som jag aldrig skulle ha haft en tanke på att köpa, och inte ett enda felköp: har jag någonsin stått och tvekat har jag alltid vetat var jag kan hitta swatches. Sådan tur har jag, som sagt, och tackar för inspirationen: vilka vackra bilder på flaskorna! /Lisa

    SvaraRadera

Kommentera gärna!