fredag 11 augusti 2017

Great Lakes Lacquer - The Centre Cannot Hold

Mina fyra veckors semester är snart över, vi har inte varit hemma många dagar utan varit en sväng till Hälsingland, en sväng till Norge och hängt med vänner på Ingarö. Mina naglar har faktiskt mest varit nakna, det har inte funnits tid att swatcha eller måla naglarna. Men på måndag är det dags att jobba igen. Det är samma sak varje sommar. När det bara är en vecka kvar av semestern får jag nästan panik för jag vill vara ledig längre, men bara några dagar senare börjar jag nästan längta. Så känner jag nu, jag ser fram emot att gå till jobbet på måndag. :-)

Det är ju fredag i dag så jag vara med på holofredag hos Sminkan & Emma. Fantastiska The Centre Cannot Hold från Great Lakes Lacquer är inte bara holografiskt utan också multikromatiskt. Det skiftar mellan rosa, guld och grönt. Underbart!




Formulan var bara bra, precis lagom tjock och lättkontrollerad. Två lager räcker för full täckning.

Mitt betyg: 5/5

The Centre Cannot Hold släpptes med kollektionen Polishing Poetic i vintras.

Great Lakes Lacquer - The Centre Cannot Hold was released with the Polishing Poetic collection. It's a gorgeous holographic multichrome that shifts between pink, gold and green. So pretty! The formula was also great, this is two easy coats.

7 kommentarer:

  1. Nej men åh gud så vackert, underbart verkligen! Jag ville ha mer semester när jag började jobba i måndags, fast när man väl kom igång så går det ju bra och är rätt så trevligt:) Hade bara haft 3 veckor och det kändes lite kort. Men i höst ska vi till Italien en vecka, jag peppar för det:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt med en Italien-resa att se fram emot! :-)

      Radera
  2. Hey, you're back! :D I was afraid you quit blogging, like so many nail bloggers :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. I'm really struggling to find the time to blog and do my nails, but I hope I'll have a little more time this fall. :-)

      Radera

Kommentera gärna!