onsdag 5 juli 2017

Depend 7Day - Knock Out Neon

Depend 7Day - Knock Out Neon från Neon Attitude-kollektionen får bli mitt bidrag till Karins gröna onsdag. Ordentligt neongrönt med matt finish. Ljuvligt och precis min smak!


Formulan var helt okej, betydligt bättre än det gula Shocking Neon. Jag har tre lager på bilderna. Varje lager torkar snabbt, men inte för snabbt.

Mitt betyg: 4/5

Depend 7Day – Shocking Neon is a neon green matte, released with the Neon Attitude collection. This is so my cup of tea! Not only is it neon green but matte as well! That makes is pretty unique in my stash. The formula is pretty good for a matte neon. I did three coats. Each coat dries fast, but not too fast. 

5 kommentarer:

  1. Synd vi har semester ;) Du kanske kan länka in detta nästa vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag såg det senare när jag skulle gå in och lägga in min länk. Tänkte ändra, men timmarna gick utan att jag hade tid. Nåja. :-)

      Radera
  2. Ja alltså detta är så snyggt, alldeles underbart!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!