torsdag 13 april 2017

Polished for Days - Interamnia

Vilken vecka! Drabbades av magsjuka i måndags och har därför jobbat hemifrån tisdag och onsdag. Men nu är jag ledig i fem hela dagar vilket ska bli så himla skönt.

I dag tänkte jag visa er mitt första lack från Polished For Days. Interamnia släpptes med Cosmic Space-trion tidigare i år. Det är ett silverholo med skimmer som skiftar mellan rosa och guld och så lite rosa glitter som strösslet på kakan. Jag älskar det! 








Det händer så mycket i det här lacket, utan att det blir stökigt. Det är både vackert och intressant. 

Formulan var spot on. Två lättlackade lager gjorde jobbet. Jag har faktiskt burit det två gånger på kort tid, så pass mycket gillar jag det.

Mitt betyg: 4/5

Jag köpte min flaska från Harlow & Co. Skulle du bli sugen på en flaska finns det fortfarande tillgängligt. :-) 

Interamnia is my first polish from Polished For Days. It was released with the Cosmic Space trio earlier this year. It's a silver holo with shimmer that shifts from pink to gold and then some pink glitter to top it off. So beautiful and interesting! There's a lot of things going on in this polish, without it feeling messy or overwhelming. The formula was excellent, this is two easy coats.

2 kommentarer:

Kommentera gärna!