tisdag 20 oktober 2015

OPI Guys & Galaxies

Jag är inte helt klar med swatchandet av Venice-kollektionen, men kan inte hålla mig från att tjuvstarta lite med ett lack från Starlight-kollektionen. Guys & Galaxies är mörkt oxblodsrött, en riktigt vampig liten historia. Jag är svag för den här typen av färger och kan inte låta bli att älska detta.


 
Jag har topplack på bilderna, men kan berätta att det är galet glansigt även utan.

Jag upplevde formulan som ganska tunn och något rinnig. Jag har tre lager på bilderna.

Mitt betyg: 4/5

Om jag inte kommer ihåg fel så har jag för mig att Starlight-kollektionen ska finnas i butik från mitten av november.

OPI Guys & Galaxies is a dark oxblood red. Very vampy and gorgeous. I'm really into these types of colors so I'm really loving this one. I've added a coat of top coat in the pictures, but I can tell you that it's super shiny on it's own too. The formula was a little thin and a tad bit runny. I'm wearing three coats in the pictures.

12 kommentarer:

  1. Åh-åh-åååååh. Vilken läckerbit!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. It really is gorgeous, I see why you love it!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I can never resist vampy shades like this one!

      Radera
  3. Älskar just såna här vampigt röda jellies! Mums! Hoppas det inte är SÅ mörkt att det ser svart ut?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väldigt mörkt men jag tycker man ser att det inte är svart. :-)

      Radera
  4. Glansen! Wow. Så jäkla läckert.

    SvaraRadera
  5. Jag är inte så svag för såna lack så det gick inte hem hos mig. Dessutom tyckte jag att det blev flammigt så ogillandet var tydligen ömsesidigt.

    SvaraRadera
  6. Otroligt snyggt och vampigt :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!