måndag 26 oktober 2015

Delush Polish The Supreme

Det blir ingen blå måndag för mig i dag, jag har flera blå manikyrer liggandes i kameran, men helgen har varit så fullsmockad med annat att jag inte hunnit föra över bilderna till datorn.

Dagens lack blir i stället Delush Polish The Supreme som släpptes förra året med halloween-kollektionen Scream Supreme. Basen är en mörkröd jelly med stora, röda prismatiska hexglitter och mindre, iriserande glitter. Dramatiskt och väldigt tjusigt!




 Första lagret var väldigt skirt, men efter tre lager täcker det helt. Formulan var bra, lagom tjock och det är lätt att sprida ut glittren jämnt över nageln.

Mitt betyg: 4/5

Om ni är sugna på en egen flaska så finns kollektionen fortfarande att köpa från Delush Polishs egen shop. Jag är bra sugen på att klicka hem deras senaste kollektion, Dames of Thrones, som är inspirerad av tv-serien Game of Thrones.

Delush Polish The Supreme was released with last year's halloween collection Scream Supreme. It's a deep red jelly with large, red holo hexes and small iridescent glitter. So dramatic and gorgeous! The first coat went on very sheer, but it builds nicely and is completely opaque after three coats. The formula was nice and spreading the glitter evenly is easy.

12 kommentarer:

  1. Mja, jag tycker det ser rinnigt ut. Lacket är därför "så där" och ingenting jag vill stifta bekantskap med.
    / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det beror ju bara på min slarviga applicering. :-)

      Radera
    2. Nej det tror jag inte, Anne! :)

      Radera
  2. I think you are right, it really is dramatic somehow :)

    SvaraRadera
  3. Inte så dumt men inget jag blir vild över. Har ett Delushlack stående hemma som jag tänkte testa. Är nog inte från samma kollektion dock, visst släppte Delush en American Horror Stories-kollektion? Tror mitt lack kommer från den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är Scream Supreme som är American Horror Stories-kollektionen! :-)

      Radera
  4. Jättevackert! Har inget Delushlack men är sugen på deras Dames of Thrones-kollektion.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst ser den fin ut! Funderar på om jag ska önska mig den i julklapp för egentligen borde jag inte köpa några fler lack just nu.

      Radera
  5. Svar
    1. Ja, det är himla fint! Ännu ett lack som stått otestat alldeles för länge.

      Radera

Kommentera gärna!