söndag 22 februari 2015

OPI Soft Shades 2015


OPI släpper ju varje vår en ny Soft shades-kollektion. Årets kollektion består av sex lack och jag har fått hem fyra av dem för recension. Jag brukar verkligen gilla Soft shades-lacken, trivs ju väldigt bra i ljusa, fräscha naglar. Årets kollektion gör mig inte besviken. Förhandsfavoriterna är Chifton My Mind som innehåller vackert skimmer i rosa och grönt (jag vet, det syns inte på min bild) och Petal Soft som bland annat innehåller söta, vita blomglitter.

Kollektionen ska finnas i butik från mitten av mars.

Brukar ni gilla Soft shades-kollektionerna?

I've received pr samples of four of the six shades from this year's Soft shades collection. Chifton My Mind and Petal Soft are the ones that look most interesting to me. Flower glitter - yay!

7 kommentarer:

  1. Har nog inte köpt ett enda lack från en soft shades-kollektion tidigare men några av dessa ser riktigt fina ut!

    SvaraRadera
  2. Många diskreta snyggingar här helt klart.

    SvaraRadera
  3. Ser ut till att vara trevliga vårlack.

    SvaraRadera
  4. Ska bli intressant att se hur de kommer se ut på naglarna. :-)

    SvaraRadera
  5. Jag håller med: Chifon My Mind är klart mest intressant! Jag tror att det kommer bli grymt svårt att fiska upp blommorna ur Petal Soft... men det ska bli intressant att se vad du tycker.
    / Maria

    SvaraRadera
  6. Petal Soft är nog ett lack jag skulle gilla :)

    SvaraRadera
  7. Längtar tills du provar dessa så vi får se! =)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!