tisdag 9 maj 2017

Essie Gel Couture - Pinned Up

En rätt dålig bild på ett lack som inte blev någon favorit. Essie Gel Couture - Pinned Up är ett gammelrosa krämlack. Inte särskilt spännande och inte särskilt smickrande på mig. Nej, det här lär inte plockas fram igen.




Formulan var trevlig och lättlackad, men något skir. Jag behövde tre lager för att det skulle bli jämnt och fint (eller fint och fint, ni fattar).

Mitt betyg: 2/5

Essie Gel Couture - Pinned Up is a dusty rose creme. An old lady color, if you ask me. Nah, this is just not my cup of tea. The formula was nice, but a little sheer. I did three coats. 

6 kommentarer:

  1. Nja, ger mig lite samma korvkänsla som IsaDora Dolce Rose. Ingen hit i mina ögon heller alltså.

    SvaraRadera
  2. Det skulle kunna vara fint, men nje...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker inte det är jättefult, men det föll mig inte på läppen.

      Radera
  3. Det skulle säkert funka som bas för nail art

    SvaraRadera

Kommentera gärna!