onsdag 19 april 2017

Great Lakes Lacquer - Like Air, I'll Rise

Great Lakes Laquer - Like Air, I'll Rise släpptes med kollektionen Polishing Poetic tidigare i år. Jag älskar namnet, det är verkligen poetiskt. Och ja, jag älskar allt med det här lacket, det är verkligen helt makalöst vackert. Multikromt som skiftar mellan grönt, blått, lila, guld och rött. Och som om det inte vore nog med alla vackra färger så är det dessutom holografiskt.





Formulan var toppen på alla sätt och täcker med två lager.

Mitt betyg: 5/5

Like Air, I'll Rise is the first polish I've tried from Great Lakes Lacquer. It was released with the Polishing Poetic collection. The name of this polish is so beautiful – very poetic indeed. And the color is just gorgeous. A multichrome that shifts between green, blue, purple, gold and red. And as if that wonderful range of colors wasn't enough, there's also a holo effect. I love everything about it! The formula was excellent and covered in two coats.

5 kommentarer:

  1. Men alltså wow så vackert, detta vill jag också ha!

    SvaraRadera
  2. Superfint verkligen, det åker upp på önskelistan

    SvaraRadera
  3. Var köper man detta ljuvliga lack!?

    SvaraRadera
  4. Inte svårt att förstå varför du älskar det här! Helt ljuvligt <3

    SvaraRadera
  5. Men oh, så vackert! Jag måste skaffa detta jag också :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!