söndag 9 april 2017

China Glaze Spring Fling

I fredags hämtade jag ut ett pressutskick från China Glaze. Det är första gången de skickar pressprover till mig och det väckte faktiskt liv i min lite dåliga blogglust. Det har varit så mycket senaste veckorna, främst jobbmässigt, så jag har haft minimalt med tid att lacka naglarna och skriva om det. För det mesta har mina naglar faktiskt varit nakna. (Här skulle en skrik-smiley varit på sin plats.) 

Nåja, jag har i alla fall fått hem hälften av lacken från vårkollektionen Spring Fling. Jag har ju en speciellt varm relation till China Glaze eftersom det var det märket som fick mig att bli tokig i nagellack. Jag gillar deras färger, jag gillar flaskan och logotypen. 

Nu tar vi en titt på lacken jag fått hem. 



Är de inte fina så säg? Jag har testat två av dem hittills och inte blivit besviken. Om det är något av dessa som inte känns helt hundra för min del så är det Beach It Up. Det innehåller lite strängglitter och det är ju som bekant inte någon favorit. 

Vad tycker ni om dessa? Vad tycker ni om China Glaze?

I received prsamples of half the Spring Fling collection from China Glaze. I think they look amazing, except for maybe Beach It Up. String glitter has never been my thing. :-)

3 kommentarer:

  1. Spring Fling ser ut att bli en fin kollektion :)

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt utskick! Jag tycker att de ser kanonfina ut!

    SvaraRadera
  3. Ser ut som en riktigt fin kollektion! China Glaze har en liten speciell plats i mitt hjärta också :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!