måndag 17 april 2017

China Glaze - Moment in the Sunset

Jag tyckte China Glaze - Moment in the Sunset såg fin ut i flaskan, men jag var inte beredd på hur jäkla snyggt det faktiskt skulle vara. En söt flamingorosa med massor av guldskimmer. Det här kommer nog bli en riktig vår- och sommarfavorit för mig! 



Formulan är något rinnig och framför allt skir. Jag har tre lager på bilderna och det är fortfarande inte helt täckande. Men det stör mig inte, det är så vackert att jag kan acceptera det. :-) 

Mitt betyg: 4/5

China Glaze - Moment in the Sunset is a real beauty. A warm flamingo pink with lots of gold shimmer. This will probabaly be one of my favorites this spring and summer. The formula is a little runny and quite sheer. I did three coats and it's still not opaque, but I don't really mind in this case. It's just so beautiful. :-) 

2 kommentarer:

Kommentera gärna!