torsdag 15 september 2016

OPI - Shh... It's Top Secret!

Dags att visa en riktig snygging från OPI:s höstkollektion Washington DC. Shh... It's Top Secret! är mörkt kaffebrunt och helt ljuvligt! Jag älskar ju mörkbruna lack och det här är inget undantag. Otroligt glansigt på egen hand, men på bilderna har jag toppat med ett lager OPI Plumping top coat.

Formulan var ganska tunn, men täcker helt med två lager. Trevligt och lätt att lacka med på alla sätt.

Mitt betyg: 4/5

Jag har faktiskt burit detta sedan i söndags, men nu börjar det se lite slitet ut så jag hoppas jag får tid att lacka om naglarna i dag.

OPI Shh... It's Top Secret! is a dark brown creme. The color of coffee! I love dark browns and this is no exception. It's super glossy on it's own, though I'm wearing top coat in the pictures. The formula is on the thin side, but covers nicely in two coats.

6 kommentarer:

  1. A brown this dark is OK, evn a bit lighter is OK - so nice one!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar! Mörkbruna lack är ofta väldigt trevliga.

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen så himla snyggt!

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt! Har letat efter ett brunt lack med kall underton så det här får nog klickas hem inom kort! :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!