tisdag 6 september 2016

OPI - Madam President

Dagens lack är ännu ett lack från OPI:s höstkollektion Washington DC, det mörkrosa krämlacket Madam President. En färg som är långt ifrån unik, men jag tycker den är fin. Den är glansig och fin även utan topplack, något som verkar gälla för alla lack jag testat hittills från kollektione, och har fina egenskaper. Så är du sugen på mörkrosa så är Madam President ett riktigt bra köp.



 Jag har två lager på bilderna, men du kan förmodligen få detta att täcka helt med ett tjockare lager också. Jag avslutade med ett lager av OPI Plumping, det andra av de två nya topplacken som OPI släppt. Recensioner av dessa kommer förmodligen inom någon vecka, jag vill testa dem lite till innan jag kommer med ett omdöme.

Mitt betyg: 3/5

OPI Madam President is a dark pink creme. Not a very unique color, but I think it's pretty. I'm wearing two coats, but I think you could probably get by with just one, thicker coat as well. I finished with a coat of OPI Plumping, one of two new top coats from OPI. I'll probably be reviewing both in about a week, I want to test them a little more before giving my opinions.

3 kommentarer:

  1. Ett fint och trevligt lack men visst, som du säger, knappast unikt. Fast allvarligt talat, det är få lack som är det idag, iaf från "traditionella" märken.

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt (även om det inte är unikt)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!