måndag 27 juli 2015

OPI Brights 2015 - sammanfattning

Dags för en sammanfattning av Brights-kollektionen från OPI! Här är de i favoritordning. :-)



 








 



Jag tycker det här var en riktigt härlig sommarkollektion! Jag tycker alla lacken är fina faktiskt, även om de tre första är mina favoriter (även om jag önskar att My Car Has Navy-gation hade haft en bättre formula). 

Har ni skaffat några av lacken? Vilken är er favorit?

Time for a recap of the Brights collection from OPI. The three top ones are my favorites (though I do wish that My Car Has Navy-gation had a better formula), but I think all six of them are really pretty. What a nice summer collection! Did you get any of these? Which one is your favorite?

4 kommentarer:

  1. Det er en fin sammenfatning, din nr. 1 er også min :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en fin kollektion också! :-)

      Radera
  2. Härligt! Och vad skoj att det ska bli tillökning i familjen! Grattis.
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Riktigt fina lack, gillar första kombon den är verkligen urläcker

    SvaraRadera

Kommentera gärna!