torsdag 19 mars 2015

Essie Garden Variety

Första lacket ut att visas från Essies vårkollektion är superfina Garden Variety. En superfin blå som drar en del åt grönt. Det har en extremt glansig crellyfinish. Jag är så förtjust i detta att jag redan burit det två gånger. Mina bilder gör det inte rättvisa, det är mycket finare i verkligheten.


 Formulan är löjligt bra. Glider på som smör och täcker med två lager.

Mitt betyg: 4/5

Om ni har möjlighet att spana in detta i butik tycker jag ni ska göra det, så ni får se den fina färgen med egna ögon.

Essie Garden Variety is the first polish to be tried from the spring collection. This is a gorgeous blue crelly with a drop of green in it. Very shiny without a top coat and an excellent formula that glides on like butter. I've already worn this twice, that's how much I like it. This is two coats.

8 kommentarer:

  1. Snyggt! Swatcha den mot OPI Fly från Nicki MInaj kollektionen, det är samma färg!
    / Maria

    SvaraRadera
  2. Åh det här vill jag ha! Min plånbok börjar få det jobbigt med alla fina vårkollektioner som släppts... haha :)

    SvaraRadera
  3. Ser underbart ut :) kan absolut tänka mej det

    SvaraRadera
  4. Det ser jättefint ut, härligt glossig finish!

    SvaraRadera
  5. Väldigt fint! Jag gillar faktiskt hela kollektionen =)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!