torsdag 12 mars 2015

Essie Winter 2014 - sammanfattning

Eftersom jag fått hem årets vårkollektion från Essie så kanske det är dags att sammanfatta vinterkollektionen. 

Som vanligt så rangordnar jag dem i favoritordning.




















En väldigt traditionell och klassisk kollektion. Jag tycker alla färgerna är fina, även om Back In The Limo inte alls gjorde sig mot min hudton. Det enda riktiga måstet för min del är den vita jellyn Tuck In The Tux. Så galet fin! 

Vilken är eran favorit?

Figured it was about time I did a recap over the winter collection from Essie, since I'm about to start swatching the spring collection. My absolute favorite from this collection is the gorgeous white jelly Tuck It In My Tux.

3 kommentarer:

  1. De er alle fine - men jeg tror ikke jeg køber nogen af dem...

    SvaraRadera
  2. Håller absolut med om Tuck It In My Tux! De andra vet jag inte riktigt, älskade Jump In My Jumpsuit men tror inte jag testat de andra, min nagellossning kom emellan..

    SvaraRadera
  3. Håller absolut med om Tuck It In My Tux! De andra vet jag inte riktigt, älskade Jump In My Jumpsuit men tror inte jag testat de andra, min nagellossning kom emellan..

    SvaraRadera

Kommentera gärna!