måndag 24 maj 2010

Nubar från Nailmail

Jag höll tummarna hårt som bara den på jobbet i dag och hoppades att det skulle ramla ner en avi från Nailmail i brevinkastet i dag. Och det gjorde det! Det finns ju inget som förgyller en trött måndag så som lite nya lack.

Den här månaden var det Nubar som gällde, ett av mina absoluta favoritmärken.

Från vänster: Marble Tower, Knight's Armor, Petunia sparke, Night sparkle och Fire sparkle.

Från vänster: Violet sparkle, Prize, Gem och Jewel.

Gah, min låda med otestade lack är i princip knökfull nu. Hur och när ska jag hinna testa alla? Vilka lyxproblem man har!

14 kommentarer:

  1. Det är bara att köra! Två om dagen! ;D
    Nu är det alla fall ljust så man kan få hyfsade bilder.
    Jag älskar också Nubar och jag har också en knökfull lacklåda att testa mig igenom. Och så är det ju alla gamla lack som man älskar och vill ha igen...

    SvaraRadera
  2. Men jösses - kan jag få alla de nedre lacken om du tröttnar, de är ljuvligt fina? Hihi!

    SvaraRadera
  3. Sminkan: Ja, det är väl bara att bita ihop och get to work! Jag har också massor av lack jag vill använda igen, men det hinns ju nästan aldrig med, haha!

    Ninni: Visst är de fina? Men tröttna på nagellack - har du druckit?! Haha! ;-)

    SvaraRadera
  4. Åh vad underbara lack du fick! Jag fick med paket från Nailmail, men bara Barielle, avstod Nubar då jag redan har rätt många från deras senaste kollektioner...

    SvaraRadera
  5. Åh! Knight´s armor har jag sett tidigare och är ju så sjukt snygg! Skall bli riktigt kul att se den på dina naglar också :)

    SvaraRadera
  6. Ååå, jeg og vil melde meg på nailmail, men jeg har det samme problemet: De uprøvde lakkene hoper seg opp! For noen luksusproblemer... ;)

    SvaraRadera
  7. Underbara! Du får köra "regnbågsnaglar" då hinner du testa 10 st varje gång;)

    SvaraRadera
  8. Emma P: Jo, jag har ju sett de flesta av de här lacken hos er så jag förstår det. :-)

    Maddedah: Ja, jag visste så fort jag såg den att den skulle trivas bra i min Helmer. Den är så snygg!

    Solveig: Jag tycker du ska bli medlem, man får ju hoppa över hur många månader man vill. :-)

    Kerstin: Visst är de? Jag är så nöjd!

    SminkJanter: Regnbågsnaglar vore ju något! Får ta till det när lacken börjar välla över lådkanten! :-D

    SvaraRadera
  9. Oj oj, jag skulle nog nästan bli stressad av att ha så många otestade! :D Men när det gäller dig ser jag istället fram emot alla fina swatcher <3

    SvaraRadera
  10. ja visst älskar man nailmail,man få så många lack!!!=)

    SvaraRadera
  11. var får man billigast tag i nubar-lack? Nailmail är tyvärr ingen bra lösning för mig, eftersom jag bor i Finland och frakten "äter upp" det man annars skulle spara.. :( Mina Orly-lack blev till och med dyrare än om jag skulle ha köpt dom i vanlig butik.

    SvaraRadera
  12. Jag är så avis på dig som har fått dina lack! Jag döööör av längtan efter dessa läckerheter...

    SvaraRadera

Kommentera gärna!