måndag 10 juli 2017

OPI - GPS I Love You


Sista jobbveckan innan semestern! Jag har massor att göra så jag känner mig lite stressad, men snart så väntar fyra veckors vila (eller nåja, så mycket vila som en får med en vild 1,5-åring hemma!). 


Jag har ett till lack från OPI:s sommarkollektion California Dreaming åt er i dag – GPS I Love You. Den här ceriserosa skönheten bar jag på midsommarafton. Det var ett tag sen jag bar en liknande rosa och jag stortrivdes i den. 



Formula var bra på alla sätt och täcker fint med två lager.

Mitt betyg: 4/5

OPI - GPS I Love You is part of the summer collection California Dreaming. It's a fuchsia pink creme. It's been a while since I wore this shade of pink and I really enjoyed it. It's so pretty! The formula was excellent too and covered in two easy coats.

5 kommentarer:

Kommentera gärna!