tisdag 29 november 2016

OPI - I Believe In Manicures

I dag är ingen vanlig dag för i dag fyller min dotter ett år! Helt galet att det redan gått ett år sedan hon föddes! Vi hade kalas för henne i helgen, men det blir även en del firande i kväll. Jag borde kanske valt ett mer blingigt lack till hennes ära, men valet föll på det ljusblå I Believe In Manicures från kollektionen Breakfast At Tiffany's. Fint, men kanske egentligen inte en färg jag var så sugen på att bära i dag. Det är nog ett lack jag hellre plockar fram till våren.



Formulan var trevlig att lacka med och täckte med två lager. Jag har avslutat med ett lager OPI Plumping top coat.

Mitt betyg: 3/5

Today is my daughter's first birthday! I can't believe how fast this last year has passed by. We had a birthday party for her this weekend, but we're also going to celebrate tonight. I'm wearing OPI I Believe In Manicures from the Breakfast At Tiffany's collection, a light blue creme. The color is really nice, but I wasn't really in the mood for it today. I think I'll wear it again when spring has arrived. The formula was nice to work with and covered in two coats.

4 kommentarer:

  1. Nej men åh, är Tuva redan så stor?! Stort grattis i efterskott! Jag tycker om det här lacket, den funkade bra med mina dekaler och jag tror den kan bli fin med nail art i största allmänhet:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt galet vad fort tiden går. Det är nästan så jag vill stanna den ibland. :-)

      Radera
  2. Wow, ett helt år! Grattis i efterskott!
    Lacket är helt i min smak <3

    SvaraRadera

Kommentera gärna!