tisdag 8 november 2016

OPI - Apartment For Two

Vi har haft sjukstuga igen så bloggen har fått vänta. I morse vaknade jag äntligen med lite energi i kroppen så jag kastade mig över nagellacken så fort jag lagt Tuva för dagens första tupplur.

OPI Apartment For Two är en del av årets julkollektion, Breakfast at Tiffany's. Ett tjusigt ceriserosa krämlack. Varken särskilt juligt (även om vi faktiskt har några julkulor i en liknande rosa nyans i vår gran) eller unikt, men inte mindre tjusigt för det. En trevlig, pigg rosa!




Formulan har en perfekt tjocklek och är mycket lättlackad. Det täcker med två lager och är högglansigt även utan topplack.

Mitt betyg: 4/5

Sådär, nu ska jag ägna resten av dagen åt att busa med Tuva, följa det amerikanska valet och äta resterna av gårdagens kladdkaka.

OPI Apartment For Two is a fuchsia creme. It's part of the holiday collection Breakfast at Tiffany's. Not a typical holiday color (although we do have a few ornaments in this color in our tree) and not very unique, but still very pretty. It has excellent qualities too, it's very easy to polish with and covers in two coats.

7 kommentarer:

  1. Väldigt snygg! Nu vill jag ha rosa ljus i adventsljusstaken i år, bara därför att. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aldrig i livet! Det ska vita, eller möjligtvis röda, ljus. :-D

      Radera
  2. OMG - I will live in that apartment - can I please :D
    It's gorgeous!

    SvaraRadera
  3. Det här har jag också och jag gillar det riktigt mycket.

    SvaraRadera
  4. What a strong colour! I would use it in summer!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!