torsdag 18 februari 2016

OPI Super Cute In Pink

Dags för ännu ett trevligt lack från Hello Kitty-kollektionen! Super Cute in Pink är en lilarosa crelly, någon nyans ljusare än vad bilderna visar. Väldigt fin färg och härlig glans!


 


Formulan är bra, hittills har samtliga lack jag testat från Hello Kitty haft en bra formula. Nu har jag visserligen inte kommit så långt i testandet, jag tror att det här är fjärde lacket, men ändå. Jag har tre lager på bilderna.

Mitt betyg: 4/5

OPI Super Cute In Pink is a purple-pink crelly. My picutres aren't a hundred per cent accurate though, it's a little lighter in reality. It really is cute! The formula was great. So far it seems OPI has really nailed the formula with this collection, but I still have eight more left to try. 

7 kommentarer:

  1. I love how bright and gorgeous this is!

    SvaraRadera
  2. Gillar den lite lila tonen i det här lacket. Snyggt!

    SvaraRadera
  3. Jag var inte så förtjust i denna först men jag har börjat gilla den mer och mer faktiskt.

    SvaraRadera
  4. Awwwww...this is so pretty. I super like the color and finish. A must try!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!