lördag 28 november 2015

Illyrian Polish Rapture trio

Jag är ju inte bara nagellacksnörd utan även tv-spelsnörd. Så när jag såg att Illyrian Polish släppte en liten kollektion inspirerad av mitt favoritspel Bioshock så var jag såklart tvungen att ha den. Rapture-trion säljs exklusivt hos Harlow & Co och jag måste säga att alla tre lacken ser ljuvliga ut.

Nu återstår att se när jag kommer hinna testa dem. Väntar fortfarande på att bebisen ska bestämma sig för att det är dags att komma ut och träffa oss. :-)

I'm not only a nail polish fanatic, I also love video games! When I saw that Illyrian Polish was releasing a trio inspired by my favorite game Bioshock I just had to have them. And all three of them look amazing. These can only be bought from Harlow & co.

6 kommentarer:

  1. Det är svårt att bilda sig en uppfattning om hur de här lacken är. Vi får se sedan när du swatchar!
    /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. The Lighthouse är min förhandsfavorit, men det kan ju ändras när jag målat med dem. :-)

      Radera
  2. Wow vilka juveler, snygga som tusan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så nöjd mitt köp! Blir första gången jag testar Illyrian Polish också, alltid kul med nya märken. :-)

      Radera
  3. De ser kalasfina ut! Ser fram emot swatcher men hoppas ju såklart ändå att de dröjer ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De lär dröja åtminstone ett litet tag. Lilla Tuva är här och just nu kretsar hela vår uppmärksamhet kring henne. :-)

      Radera

Kommentera gärna!