torsdag 7 februari 2013

Mina första indiesar!


Nu har jag också klivit ned i indieträsket! Eller det är väl i och för sig att ta i. Men jag har i alla fall beställt mina första indielack. Fyra läckerbitar från Pretty & Polished.

Jag skyller helt och hållet på I'm Not a Banana! Jag såg den i Pretty & Polisheds etsy-shop, glömde bort vart jag hade sett det och ägnade sen timmar åt att hitta det igen. Och om jag ändå skulle beställa det så kunde jag ju lika gärna beställa några till. Ni vet hur det är.

Och jag älskar allihopa! ÄLSKAR!

16 kommentarer:

  1. I'm not a Banana :) Suveränt namn. Vill se swatch.

    SvaraRadera
  2. I'm Not a Banana & Vampire sing-a-long är jag nyfiken på :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså, jag är galet sugen på att testa alla fyra. Galet!

      Radera
  3. Åh jag har inte ett enda indielack. Måste bättra mig där känner jag. :-)
    Jag tycker Vampire Sing-a-Long och Peebles ser underbara ut. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag orkar ju inte hålla koll på alla släpp och vaka vid datorn, det är därför jag inte orkat köpa några förrän nu. Men är rädd att det här kommer ge mersmak...

      Radera
  4. Indielack = glitter i? Första gången jag hör uttrycket...Jättefina, ska vara spännande att se på naglarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Indiemärken står för independentmärken. Hemblandade lack som görs i små kvantiteter. Oftast roliga glitter. :-)

      Radera
  5. Bär faktiskt "I am not a Banana" på naglarna idag ;))!!

    SvaraRadera
  6. Ska bli så spännande att se dina swatches av dessa! Har också precis nyligen klivit på tåget med indielack och har faktiskt två Pretty&Polished på väg hem - men inget av de du har beställt, dock.

    SvaraRadera
  7. Åh, Hameau ser spännande ut tycker jag. Pretty & Polish gör riktigt bra lack tycker jag. Själv låg fem nya lack från henne i brevlådan idag när jag kom hem :D Lycka!

    SvaraRadera
  8. Ser ut som fyra mycke fina lack :)

    SvaraRadera
  9. Typiskt att du ledde mig till deras hemsida, hittade hur mycket som helt jag vill ha! Vad låg frakten på?

    SvaraRadera

Kommentera gärna!