torsdag 2 februari 2012

Daisy Beauty firar 1 år!


Skönhetstidningen Daisy Beauty fyller 1 år och det firas med en resa till Tallinn - och jag är medbjuden! Vi åker i dag och kommer hem på måndag morgon. Det ska bli så roligt, särskilt att träffa andra skönhetsbloggare (jag är den enda som är nischad på nagellack dock) förstås!

Jag har inte hunnit förbereda några inlägg för de dagar jag är borta, men kanske dyker det upp något inlägg från Tallinn. Kanske. Annars hörs vi när jag är hemma igen!

9 kommentarer:

  1. Vad roligt! Hoppas ni får fint väder på resan över till Tallin :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Ha en härlig resa. :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en trevlig resa!

    SvaraRadera
  4. Skoj! Ha så trevligt! :-)

    /Eva N

    SvaraRadera
  5. Men vad kul! Trevlig resa :D

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni har det toppen! Och vad skoj att du som nischad nagelbloggerska fick följa med. :D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!