torsdag 21 maj 2015

Depend #446

Det är mycket rosa och rött på bloggen just nu känns det som. Det har bara blivit så. Det här är Depend #446 från årets sommarkollektion. En mjuk hallonröd med vackert skimmer. Det här gick hem hos mig, det är väldigt tjusigt!



 
Jag har inget att klaga på vad gäller formulan, den har en bra tjocklek och täcker med två enkla lager.

Mitt betyg: 4/5

Depend #446 is a pretty raspberry red with beautiful shimmer. Such a nice color! The formula was great and it covers with two coats.

10 kommentarer:

  1. Snygg och "saftig" färg! Väcker sommarkänslorna.
    / Maria

    SvaraRadera
  2. jag tycker också den är fin!!rätt färg på röd och då blir det så läckert!!=P

    SvaraRadera
  3. Hoppas det var det där jag köpte för det ser jättefint ut. Jag skulle kunna kolla så klart, men då måste jag resa mig upp och sådana övningar gör jag bara m jag måste. Ryggskottet som gud glömde - en vecka and counting...

    SvaraRadera
  4. Det ser riktigt snyggt ut! Har inget emot att det blir mycket av vissa färger i perioder, det blir ju så, lusten för färger går i skov :)

    SvaraRadera
  5. Ja verkligen jätte tjustigt

    SvaraRadera
  6. Blir sugen på att testa mitt när jag ser dina fina bilder :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!