måndag 23 april 2012

LCN Lovers Lullaby

LCN Lovers Lullaby är mycket vackrare än jag hade förväntat mig. I flaskan är det vitt med guldskimmer, väl på nageln så antar det mer av en slags mjuk vaniljgul ton. Eller inte gult egentligen, men krämvitt kanske? Jaja, jag tycker hur som helst att det är fantastiskt snyggt.





Formulan var superb och det täcker med tre lager. Dumt av mig att låta denna skönhet stå otestad så länge, men det blir lätt så när det ramlar in nya finingar titt som tätt.

Mitt betyg: 4/5

Usch, vet inte om jag håller på att bli sjuk eller något. Har ont i halsen och känner mig lite trött och hängig. Hoppas det går över tills imorgon.

LCN Lovers Lullaby is a  wonderful creamy white with lots of gold shimmer. So much prettier than I had expected! Great formula too and it covers in three coats. 

8 kommentarer:

  1. Hej! Jag tänkte ta mod till mig och skriva min första kommentar... Jag hittade till din blogg i julas och är nu en trogen läsare. Då hade jag ett blygsamt litet samlings-frö på tre (!) nagellack, sedan dess har det blivit 20 till. Mycket tack vare dig och dina inspirerande inlägg och färger som ger en lust att bara ha mer och mer. Så tack för att du väckte min inre nagellackoman :D

    Och Lovers lullaby är verkligen riktigt fin.

    SvaraRadera
  2. Det var en mjuk och fin färg! Underbart shimmer!

    SvaraRadera
  3. Oooh, den ser väldigt fin ut!

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Var köper man det?

    SvaraRadera
  5. Lite samma grej som White cap men ser mer täckande ut. Fint men jag skulle nog kännas att det var svårburet

    SvaraRadera
  6. Veronika: Tack för din fina kommentar! Alltid roligt att höra om andra som upptäckt det roliga med nagellack! :-)

    My Nail Polish Online: Ja, skimret gör hela skillnaden!

    Annie: Den är verkligen fin!

    Lacklycka: Visst är det tjusigt!

    Asa: Jag köpte mitt via Nailmail.se, men t.ex beautyplanet.se säljer LCN.

    Kajalpennan: Jag tyckte faktiskt inte alls att det var svårburet, utan bara oerhört snyggt! :-)

    SvaraRadera
  7. Superfint på dig! Är lite lockad att försöka få tag på det jag med, men jag är övertygad om att jag bara kommer se sjuk ut i det..

    SvaraRadera

Kommentera gärna!